Kombinovaná technika na papíře, 70,5 x 99,5 cm, rámováno, v paspartě, pod sklem, datace 2010, signováno vlevo dole SINGER 2010. Český malíř, grafik a ilustrátor, jehož malby jsou figurativní a mnohdy se na nich zpodobňuje sám. V 90. letech rozvíjel specifickou variantu fauvismu. Výrazné barvy a ostré kontury použil na sérii motivů z městské periferie, zátiší, ženských aktů a autoportrétů, jež působí provokativně, kriticky, ale i příjemně sebeironicky. V novém miléniu je Singerova malba uvolněnější, rezignuje na pevné obrysové kontury a přidává živelnou pastózní expresi. Tvoří také akvarely, pointilistické kvaše nebo asociativní kresby japonským fixem; těžiště jeho tvorby však spočívá v malbě, která se pořád vyvíjí a vyznačuje velkým tematickým i stylovým rozsahem. Důkazem jsou i ‘Slzy Tehuacánu’, které již na první pohled evokují dekorativní kresbu typickou pro oblast Mexika, v jehož jihovýchodní části se toto město nachází. Singerův motiv kombinuje prvky charakteristické pro umění Mayů, původních obyvatel Mexika — v kontrastu s černým podkladem využívá zlaté a bílé barvy, jeho kresba je přísně lineární a zobrazené postavy mají vysoce nadsazené proporce a působí spíše jako pohanští bůžkové, v některých případech i bájné nestvůry z podsvětí. Inspirace bájemi a legendami starověkého Mexika se v Singrových obrazech ojevují opakovaně, neboť tato země umělci imponuje svou kulturní barevností a mystikou.